5
jun
Remko Diekstra nieuwe trainer van Dames 2 Namens de Technische Commissie Dames zijn wij verheugd om aan te kondigen dat Remko Diekstra vanaf het komende seizoen de nieuwe trainer van Dames 2 zal zijn. Remko, een echte clubman met een schat aan ervaring als trainer, speler en scheidsrechter, is de juiste persoon om het team.. Lees meer


